2010-01-05

imorgon åker jag till stockholm.
och nyss hörde jag min syster säga "mycket snö men ingen ficklampa"
fast på finska.

jag kan på spanska - mucho nieve pero ningún linterna
tror jag... men det är säkert rätt

imorgon åker jag till stockholm
för nån vecka sen sa jag att jag inte var redo än
jag undrar om jag är det nu?

jag känner mig alldeles för slö för att kunna dansa
och så ska jag ju ha skrivit om lumbago
eller okej det är ju inte direkt inlämning om en timme
aa, jag har ju faktist läst lite om det
och så har jag ju prov i samhällskunskap om en vecka
där ligger jag ju på ig just nu
hahahahaha, det har aldrig hänt
okej att jag har fått något g här och där i åttan
och kanske i bild i nian
hahaha men aa, jag får väl spela henne i handen eller vafan jimmie säger
känns inte som min grej men aa

funderar på om ett G faktist skulle vara okej
det tror jag
efter dansen vill jag ju ändå jobba med konst
spelar det någon roll om jag har g i samhäll då?

ovärt inlägg, tack för mig norrköping
vi ses om ett par veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0