Breakfast at Tiffany's

Jag såg Gudfadern idag. Den var inte så tråkig som jag trodde att den skulle vara. Jag kan däremot inte ärligt säga att jag förstår varför den kallas mästerlig. Jag är väl inte pretto eller kultiverad nog. En del scener tyckte jag väldigt mycket om, första scenen, hästscenen, tre av alla tusen dödscener, bråket när hon slår sönder tusen saker och bråket direkt. Jaja, Gudfadern är ingen film jag kommer lägga i min filmsamling. Breakfast at Tiffany's är en film jag hade stora förhoppningar på men jag tyckte inte så värst mycket om den heller. Den var ungefär som Gudfadern - inte som mina förväntningar men jag tog mig igenom filmen utan problem. Haha.



Just nu är jag otroligt uttråkad. Jag vet inte vad jag ska göra åt saken.
Alltså. Inte just nu, just nu. Jag menar att det är mycket runt omking som är tråkigt.
Förutom improvisationslektionerna.
Eller improvisationsdagis som musikern kallade det. 
I vilket fall är det roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0