Clockwork Orange

Helt sjukt. Helt sjukt. Helt sjukt. Alex, lägg ner! Seriöst!

Det blir säkert en hel massa ovärda blogginlägg i helgen. Jag har åtminstone diskat (det som aldrig hann bli ett diskberg), dammsugit halva rummet, inhandlat diverse tråksaker som toapapper och börjat med tvätten. Det var nyss massa småklipp på MTV2 som lät jättebra och som jag vill lyssna mer på men jag lyssnade inte på vad de hette och mitt spotify har sprungit iväg från min dator så jag hade inte kunnat göra något åt saken i vilket fall. Oj, nog för att blogginlägg kan vara ovärd men det där var en ovärd mening. Den här också.


Nu ska jag förundras över hur snabbt man hinner falla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0