komplettering - 2009

Jag ville göra en egen lista för det gångna året!

Årets vanligaste känsla: Inte veta var man ska ta vägen (på grund av t.ex. för mycket skratt, för vilse i pannkakan, fel känsla vid fel tillfälle, psykbryt osv osv)
Årets vanligaste gömställe: Under en sten (t.ex. för att man inte vet var man ska ta vägen)
Årets familj: MIN familj, för att de hjälper mig när jag behöver dem och när jag inte behöver dem
Årets kommentar av Patte: EN TILL EN TILL EN KLASSISK!!!
Årets favoritsyssla: dansa & rösta (t.ex. ska vi till höger eller vänster? JAG RÖSTAR VÄNSTER!)

Kom också på att det var iår (eller aa förra året) jag började lyssna på Håkan Hellström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0