Everything is Illuminated

Idag hade vi Madeleine i modernt och repertoar. Det var jättekul.
Nu kommer randombilder. Utan kronologisk ordning.


Jag skrattade ihjäl mig när jag fick det här på posten. Lite småkul i vardagen.
Förövrigt var det en soffkatalog som inte innehöll något av intresse.


Oskarp bild på fina vänner.


Så långt var mitt hår innan jag klippte mig.
Det gjorde ont när det slog i ögonen på klass.


Limepizza, varför inte?


En Jempa på en Alex.


En Stieg Larsson i frysen.


En besökande bror på bushumör.


En Patte och en dilEmma på Marikas.


Jag fick inte lägga ut den jätteroliga bilden så det fick bli den här något mindre roliga bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0