Fantomen på Operan

Hej hej hej. Jag tittade lite på Grabben i graven bredvid. Ovärd och efterbliven film. Hur irriterad kan man bli på en filmkaraktär? Ungefär lika mycket som man kan bli kär i Edward Cullen. Tjejen i filmen var lika retarded som Sarah Jessica Parker i den där dumma filmen med massa kändisar, den hette någonting med familj eller släkt eller nåt. Efterbliven kommentar av en efterbliven lantistjej om böcker. "Har man läst en har man läst alla."

Jag har diskat, tvättat, dammsugit, bäddat sängen och inhandlat massa nödvändigheter. Vilken duktig pojke jag är. Nästa helg åker jag hem. Jag ska fira mamma och tydligen går melodifestivalen på tv. Det blir säkert skoj. Jag ska på audition på lördag. En kurs i sommar som inte kostar något. Det får vi hoppas på. Vi får väl se om jag tar mig tid till bikramyoga imorgon.

Jag ska försöka ta mig igenom en starwarsfilm och scarface. Vi får väl se hur det går. Michael Moore står på bordet och väntar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0