förklaring:

om ni undrar varför jag inte skriver om vad som händer och bara skriver massa bullshit fram och tillbaka, så är det inte för att jag är uttråkad eller för att jag inte gör något roligt. jag fixade en överraskningsfest med zara för angelica idag (igår?) som fyllde nitton igår (iförrgår?) och jag kan egentligen skriva ett jättelångt inlägg om hur kul det var och vad vi gjorde. FÖR VI GJORDE! Och jag hade kul, jättekul. men jag har mer lust till bullshit-serious crap-inlägg

OCH jag funderar på ett videoinlägg. hahahhah skulle va askul

Kommentarer
Postat av: ankii

TACK för igår igen! men gör ett videoinlägg!!!! :D

2010-01-03 @ 13:22:24
URL: http://skitzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0