I've got psychological defense

Jag har börjat lyssna på Laleh igen. Jag tog med mig hennes första skiva hemifrån och den är roligare än hennes andra. Så nu är den i min systers förra skivspelare och spelare laleh nonstop. Jag har också börjat spela Spyro igen men det är inte lika kul. Kom till sista världen på andra spelet och då slutade jag, nu påbörjade jag tredje spelet men det är inte kul alls. Jag hatar när man är känguru och pingvin och apa. Nu är jag iallafall i andra världen och jag tror jag slutar nu. Kanske prövar ape escape? Jag hatar vattenbanor, verkligen hatar, det är inte ens bara i Spyro. I alla spel! Just nu kan jag bara komma på Mario men jag tror inte att jag brukar spela så många andra spel med vattenbanor. Och det måste ju vara på grund av att vattenbanor är så hemska.

Jag önskar att jag visste var första Spyrospelet är någonstans. Det skulle säkert vara kul. Jag har också tittat massor på Neon Genesis Evangelion. Det är kul att titta på. Jag har också kommit halvvägs igenom Män som hatar kvinnor, trodde inte att jag skulle läsa en svensk kriminalroman men så blev det visst. Det kanske jag redan har sagt någon gång? Skitsamma. Näst på tur är breaking dawn. Haha, helt sjuk hur mainstream jag är när det gäller twilight. Jag kan sätta på filmen hur ofta som helst. Den är bara på datorn så ni får gärna köpa filmen till mig och gärna typ extended version om det finns någon sådan!


en gammal bild på mig från sommaren till nian, och nu kanske ni tänker, men vänta..? va inte han tjock? och på det svarar jag jo.

Jag dricker också jättemycket te.. thé.. the... té? Aja, ni vet vad jag menar. Chai dessutom, inte latten alltså bara.. aa ni vet. Jättegott. Hittills är min favorit vitt chai. För er jätteintresserade med anteckningsböckerna framme så har jag dessutom prövat svart chai och grönt chai och någon granatäpplegrejs. Nu har jag rött chai kvar. Sedan är det bara massor utav lady grey och earl grey och allt vad dom heter. Tråkigt te alltså. Det går ju inte an liksom.

Jag tror att jag kan snåla på stålarna den här månaden!! Jag köpte massor paket av soyatacogrej. Kostade bara tjugo kronor. Lägg bara i lite vatten och krossade tomater och så har du tacos! Eller okej inte tacos. Eller vafan jag vet inte vad det heter. Jag tänkte göra tacos utav de hur som haver*. Så nu behöver jag inte köpa så mycket mer den här månaden. Äter ju lunch på skolan så behöver bara betala för mat på lördagar och söndagar. Hehe, neee jag skojjar ju bara.


lagade tortillas på en spanskalektion i... åttan..? aa den där korkade frisyren hade jag i åttan. eller?... nee... hur fan såg jag ut i åttan? det var inte i sexan iallafall och det var inte nian. bra. så nu vet ni! 

Jag borde göra idrottsuppgiften. Den är inte ens svår. Ett a4, 14 punkter, om lumbago, a.k.a. "smärta i ländryggen". Går ju på en kvart säkert. Nu märker jag att jag pratar högt för mig själv. Det är väl inte konstigt om man ber ensam liksom men aa nu gör jag det iallafall. Jimmie var här förut. Vi gjorde ingenting. Han satt med min laptop och jag satt med Spyro. Jimmie var trött så det var kul ändå. Jag vill köpa en soffa och en större tv. Nu började "forgive but not forget". Den är bra tycker jag. Den är liksom skön att lyssna på. Den och det sista spåret. Jag vet inte vad det sista spåret heter men det var på repeat igårkväll. Did you never think that I might not take it anymore?

Det här inlägget blir väldigt långt märker jag nog. Det är dessutom enbart fyllt med ovärd text. Det kan väl vara kul för någon att veta vad jag gör om dagarna. Det är iallafall kul för mig att skriva ner det. Eller jaa, kul och kul, jag kommer nog ha roligast om några månader när jag minns tillbaka till idag och vet vilka roliga dialoger jag hade med mig själv. De kommer nämligen inte ner på bloggen. De går ju så snabbt, jag hinner liksom inte skriva. Jag kanske ska lägga in lite bilder så att det här inlägget blir roligare att läsa?


söt bild på King Julian


* jag har ingen aning om hur man använder det uttrycket, såg kul ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0