jag tycker att bloggrubriker är hemskt tråkiga men jag har en idé som bara är rolig för mig och ingen annan men det bryr jag mig inte riktigt om

Hejhej. Jag överlevde natten. Jag tror enda anledningen var stekpannan vid sängen. Mördaren kom in och sen såg han/hon stekpannan och tänkte: "shit om alex vaknar nu kommer han döda mig med den där stekpannan!" Så ja, jag lever. Knappt kan man ju tycka. Va? Jo! Jag la stieg larsson i frysen eftersom ella påminde mig om att joey gör det. Det hjälpte lite. Jag blev skitskrej när min mobil lät halv tolv. Då tog jag fram min stekpanna igen. Jag kollade också att stieg larsson var i tryggt förvar i min frys. Fan va knäpp man blir av att bo själv. (nu kanske Agnes tänker; jag är inte knäpp! - och på det svarar jag; jo!)

Jag gick också till frisören idag. Inget riktigt nämnvärt egentligen. Det ser likadant ut fast kortare. Typ. Eller? Jag har gnällt om att klippa mig ett tag nu. Salongen hette Alexander, det var ju ödet. Jag tittade också på sex and the city filmen. Jag är så sjukt patetisk när jag tittar på den. Har redan sett den tusen gånger och skriker varje gång alla fina saker dyker upp. Typ fotosessionen med alla fina klänninger. Det var minst två gånger till men jag minns inte varför. Jag gråter också en massa när jag ser filmen. Jävla tönt säger jag på det! Haha jag kommer ihåg när jag såg filmen med Anki och Zara och de rörde inte en min när jag satt där och grät. Förutom när de såg mig såklart. Då skrattade de. Och ja den här texten har ingen som helst logik men jag har redan förklarat varför i ett annat inlägg för tusen år sedan och orkar inte igen.

Jag vill också påpeka att jag har saker jag vill säga men inte kan säga. Jag har också vissa saker jag vill göra men inte kan heller. Det är bara det att jag egentligen inte vill. Eller jo. Men egentligen inte.

Det är bara det att aa... jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0