Le fabuleux destin d'Amélie Poulain

Min bror åker hem ikväll. Vi har ätit fläskfilé, potatisgratäng och avocadosallad. Det var gott, jag är värsta mästerkocken. Vi skulle skriva fem bra saker om oss själva i skolan. Jag skrev att jag är rolig. Jag tycker att jag är rolig. Skolan är lite jobbig just nu. Jag vet inte. Baletten är värst, jag hatar balett. Aa, det är ingen nyhet direkt. Mental träning är också ganska jobbigt. Det är mycket som är jobbigt. Jag har ganska mycket i huvudet  
just nu. Jag kanske borde typ.. rensa luften? Aa, jag vet inte hur jag löser det här men jag måste kunna jobba ordentligt på klasser annars är det så jävla onödigt. Då kan jag lika gärna bo i en sten.

Nu blev det ett gnälligt inlägg. Det var inte meningen. Eller det kanske det var. Skitsamma. Här kommer en väldigt rolig video min bror visade mig.

 

Imorgon är det modernt i B3, det ska gå bra. På baletten är vi nog i B4, jag kan ju försöka att inte titta i spegeln, det går nog bättre då. haha. Kära Madame Morphine har vi efter lunch. Vi kommer nog påbörja ett nytt ämne. Jag hoppas att det inte är nationalekonomi. Statsvetenskap kanske, det är jättetråkigt det med men inte lika tråkigt som nationalekonomi. Sista lektionen är jazz med Jane. Det får ju gå som det går helt enkelt. Här får ni en bild som jag snodde från mediaupdate.se, jag tycker bilden är cool.


Amok

Kommentarer
Postat av: Agnes

du ÄR rolig och andra bra saker.

2010-01-27 @ 01:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0