there must be something in the water

- we usually talk about me
- you?
- yeah, it's like, our common interest

 - besides, we're family
- are we? I don't know, I can't keep track

kom nyss hem efter en jazzklass på degeer. askul!
dansade med ninos, han var asbrun
det vill jag också vara!
jag va iofs brunare än han men jag vill ju bli asbrun på min skala liksom

imorgon blir det troligtvis utgång i lkpg, kul!
och på lördag ska jag vara med ate kattis
vi ska se eclipse! woho! haha..!

på söndag blir det milleniumkväll med anki
ska väl se mitt intagningsolo till fu också, det lär bli askul!

förresten så tittade vi på alla teman från fu
nightmare, höra men inte lyssna, hållplats, naturen är inte en del av människan - människan är en del av naturen och grupp.
det var verkligen jättekul att se!
se hur bättre, smidigare (och smalare) man blir allt eftersom
det kanske låter lite egotrippat men jag tycker att jag är bra
det känns ändå skönt, att jag egentligen tycker att jag är en bra dansare
amok tyckte jag också var jättebra, jag hoppas att vi får se pathways & journeys också

på lördag fyller en viss Melisa arton år också!
det ska firas med en shoppingrunda så fort jag kommer tillbaka till sthlm!

Kommentarer
Postat av: soffan

"gillar" att du äntligen ska se millieniumfilmerna.

2010-07-02 @ 01:15:41
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: angolo

"jag var iofs brunare" hahah vad knäpp du är. Eclipse är asseg förresten

2010-07-02 @ 14:48:08
URL: http://eintagsfliege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0