existentiella livsfrågor på opassande tider

ibland blir jag upprörd över att hon inte är samma person
men det är inte jag heller

jag är inte samma alexander som jag var förra året
eller året innan
men jag är inte ens samma person som igår

är det samma sak som den där floden?
som man inte kan stiga i två gånger?
kommer jag någonsin vara samma person?
kommer jag någonsin vara en person?

som tur är spelar det ingen större roll
prettorädslan växer men jag bryr mig inte om den heller
inte just nu iallafall


jag vill egentligen skriva om att det har varit avslutning och studenten för gamla klassen och att det är sommarlov nu och att jag kommer att sakna väldigt mycket de närmaste månaderna men jag vet inte.. det går inte riktigt.
det kanske är därför som det här är en sån dålig blogg, för att jag inte kan skriva ... eller nåt

så jag skriver av en sida från min favoritlyrikbok -

du: värdesätt vad du har, du har så mycket
jag: jaså

Kommentarer
Postat av: ira§

KÖTTBULLE!

Va kul att du kom på studenten, kändes dock bara att jag inte riktigt han hälsa på dig ordentligt..

Kul o se er, sticker till Ukraina om ett par dagar så vi får höras efter? =)

Hoppas allt går bra med dansen i sthlm PUSS

2010-06-13 @ 09:21:09
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0