ser en silhuet, du forsvinder med det samme

Idag hade jag inte lika ont som igår.
Det gör mer ont på klass än när jag kör pathways.
Det är bra.

Jag shoppade lite idag. Dumt kanske men kanske inte ändå.
Imorgon är det sista föreställningarna, skönt, sorgligt, lite av varje.
Familjen kommer hit, det ska bli skönt att träffa dem.
Det ska också bli kul att visa dem vad det är jag gör.
Jag tror inte att de har så bra koll egentligen.
(dans...? på kungliga akademiebokhandeln?*)
Ikväll kommer Papi, jag ska göra apple pie just for him!

Nästa vecka blir ju rolig!
Måndag - workshop i skolan och sen photoshoot at the opera
Tisdag - sista danslektionen i ettan med stina och sen studentskiva
Onsdag - sommarsamling och sen fekkelation
Torsdag - åka hem och se studenterna i norrpan
Fredag - åka till lkpg, se studenterna i linkan och sen åka till sthlm
Lördag - första dagen på greenhouse dance project
Söndag - andra dagen på greenhouse

*jag frågade en viss familjemedlem om h*n visste vad min skola hette, det var hennes** gissning....
** hehe fail, där försvann visst lite anonymitet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0