so why can't I get

nyss på OC så höll Sandy i en varm macka och sa "hot, hot, hot"
det översattes till "sexig, sexig, sexig"

bara så att ni vet så var dans på tvåan inge vidare,
inte koreografin iallafall
men dansarna var bra och musiken också
men mest death and the maiden

sen så har jag dansat i lkpg tisdag-onsdag
jag höll klass! och det var kul!

jag har missat sytycd men jag har haft annat kul för mig
t.ex. galenpanna. vilket är det enda spelet jag vann på.
eller okej vi spelade bara land och stad så jag förlorade inte så mycket
eller jo jag förlorade stort men jag vann ju på det andra

"vi" är förresten jimmie, alex, sofie, anki och jag
på tisdagen åt vi sushi och drack massa gotte
på onsdagen efter dansen åt vi lite och sen satt irina, sofie och jag på 55an
nu är jag inte lika trött som jag var när jag kom hem
men jag ska bara titta lite på oc och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0