ansiktsburk, ansiktsburk

För er som undrar om föregående inlägg så kan jag tillägga att videon var en uppföljare av en musikvideo som gjordes en fin sommardag i linghem. Originalvideon hittar du här.

För er som undrar om hur jag har det så har jag det bra. Planen är att gå upp minst hundra kg på lovet. Hittills har jag spenderat helgen med min systerson King Julian och hans föräldrar i sthlm. Jag kan ju säga att jag redan har bakat två chokladtårtor. Vaddå? Ser men inte varandra så ofta så har man alltid skäl att fira! Måndagen har spenderats med tandläkaren (nu är äntligen min tand helt färdig), med Olivia och med familljen. En soft måndag helt enkelt. Nu i efterhand kan jag inte ens störa mig på snön. Även fast jag var irriterad just när man "promenerade" i den. Jag tycker om snö, jag får väl köpa ett par gummistövlar istället för att gnälla över slasket. Yes!

Att göra:
1. sluta gnälla på snö och slask
2. köpa gummistövlar
3. köpa present till ate t
4. köpa present till jimmieboi
5. betala gotland international dance seminar
6. åka till fu
7. fira pappersbröllop
8. dansa balett med gamla klassen
9. ge Irina pengar
11. vara med på treornas klass på degeer
12. ge tillbaka tre filmer och en läskig bok till Ida
13. se Alice på vita duken
14. äta godis
15. bankärenden
16. träffa ate k
17. dansa lite till på degeeer?
18. se jomeo och rulia på arbis
19. titta på krigsfilmer och äta cheez balls
20. lägga av med den här asdåliga listan med konstig ordning

Helt onödigt att göra en lista av det här! Läs inte listan i ordning så kanske den blir bättre. För den står knappast i varken kronologisk eller viktighetsordning. Nu tog jag till och med bort tian, för involverade människor kanske inte ens förväntar sig det som kommer att hända. Det blir ju lite roligare då.

Kommentarer
Postat av: Katja

HAMNA JAG PÅ PRIO NUMMER 16???!!

2010-03-02 @ 12:36:58
Postat av: alex

meeeen guuuud läs heeela inlägget! jag skrev ju sen att det blev helt kajko ordning!!

2010-03-02 @ 20:42:49
Postat av: Anonym

haha jag slutade läsa i protest när jag såg att jag var på plats 16 =)du är nu förlåten

2010-03-02 @ 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0