'c'est la vie' said the old folks

it goes to show you never can tell

hejhejhej alla
'kom igen alla!'
haha

okej, jag sitter i min säng och beundrar min nya frys.
så himla fin.
melisa is meine housenguest. hon är moralapa, så hon sköter sig onormalt bra.
hon gör min disk och köper gotte till mig.
I are feeling a littell bitttt like a douuuchebag.
Nee men tydligen så gör det henne glad.

Irina har också varit lite housenguest, fast snarare sängchenguest.
Och om ingen har märkt det så skriver jag lite på tyska för min tyske vän Agnetas räkning.
Och jag tror att jag använde det uttryckte lite fel men det var kul ändå.

Det är kul att inte bo själv. Jag tror att jag är lite mer inte-bo-själv-killen.
Hehehehe...

Nej men skolan är kul nu när vi har riktiga lektioner. Förutom jazzen, vi har ju inte jazz längre typ. Så den går jag till base23 för istället. Men då träffar man på Nina, rektor för moderna linjen. Jaa och hon är ju tydligen en tjallapa! Så idag ville vår lärare ta ett snack med oss! Hehehe, nej men aa hon har ju en poäng och jag har ju också en poäng men i slutändan så sa hon att det var okej eftersom hon vet ju vem Val är och vad han har för stil och lärarsätt och sånt. Men ändå!

Hehe kul att jag kalla Nina för tjallapa.

Och idag hade vi impro för första gången på tusen år. Det var jättekul, men aa, alla improlektioner är typ jättekul. Philip i trean frågade om jag ville göra ett solo som han skulle göra till sin komp. Eller asså, uppgiften är att de ska göra ett solo och sen lära ut det till en etta. Han frågade iallafall mig och det var ju kul. Han är ju himla bra också så det kanske blir lite svårt för mig men aa han lär väl märka om jag failar och ändrar för min skull. Eller nåt. Hehe nee men det kommer säkert att gå bra. Kul!

Sen så har vi ju min födelsedag på gång. Det blir nog kul! Jag tänker nog gömma mig på lunchen den dagen för jag tycker inte om när folk sjunger för mig, förutom om någon med fin röst sjunger en fin sång (t.ex. olivia slättengren aka olle men hon slutade ju med det och jag fattar inte varför!). Men när en grupp människor står upp och sjunger 'ja må han leva' så aa nej tack säger jag bara. Det var nog ett tag sen förresten, förra året fyllde jag på en söndag. det var mycket bättre! min födelsedag förra året var ju helt sjukt bra, tack vare Irina, Mary och la familia. frukost på sängen av Irina, överraskningsballongerochgurka av Mary/Irina, najs underhållning av Anki aka Maria, balträning med Filippa och tårta med papi, ate t, och simon hemma hos ate k. Fan vad jag minns! Minne som en myrslok!

Det är många som pratar om hur självgod jag är och det kanske är sant med tanke på att jag skriver så himla mycket om min födelsedag eller jag vet inte. Det är fan min blogg, jag skriver vad jag vill!


Kommentarer
Postat av: ira

Tack för att din säng är alltid öppen för mig...och för att de inte ska tolkas fel ändrar jag meningen till..Du/din pappa är snälla som tar emot mig i ert fina hem =P

DIN FÖDELSEDAG VA JÄTTE BRA FÖRRA ÅRET! Jag är tveksam om de kan slå den här året..jag är tveksam för att marry och jag är totalt obesegrade p åden fronten. Vem kan slå gurkan OCH frukost på sängen :D

Du fyller år snart och bli stoor, de är sjukt! Vi kan gå ut tillsammans snart.. DE är sjukt! Mitt inlägg blir jätte långt men jag antar att du har lite tid över så du orkar läsa allt onödigt jag har skrivit nu tihi!

Vi får ta o boka in en helg o ses! =D

2010-03-17 @ 21:43:10
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0