låtsas-uppdatering

hejhejhej idag är det min födelsedag men just nu orkar jag inte göra ett ordentligt inlägg.
jag är nämligen magsjuk..! eller jag tror det iallafall
wooo... nu blev datorn jätteliten...
iallafall så är det min födelsedag idag och jag har jättemånga fina bilder som jag vill visa men det får bli en annan gång. jag mår riktigt illa och jag fattar inte varför jag inte går och lägger mig.

jag spydde nyss på hornsgatan. det var massa kaffe tror jag... alldeles brunt och blaskigt. det var faktist rätt fint i den vita snön... synd att ingen var där och såg...

jag har faktist bara varit magsjuk i några timmar.. resten av dagen har varit SJUKT bra!!!! jag fick TVÅ äpplen och lite gotte av david i balba.. eller baoba... nej jag minns inte vad det heter. sen shoppade jag lite. ett par grå chinos från.... okej nej jag orkar inte skriva mer. jag skriver mer någon annan gång.

agnes, patricia och jimmie gjorde iallafall min dag helt sjjuuuukt VÄRD!!!!
jag har haft värsta äventyret i hela sthlm, även fast de trodde att min syster skulle komma och de skulle få göra det på tisdag. jag orkar inte ens förklara ordentligt...

jaa men det här är bara en låtsas - yrsel - upppdatering

jag kommer att berätta om min födelsedag. den var så himla bra!

snälla, kan jag inte bara stänga av och dgås oihc algmen

TACK IGEN aGNeS, JiMMiE och PATRiCiA

Kommentarer
Postat av: Shin

Grattis och krya på dig!



Säg till när du är i Norrköping nästa gång!



2010-03-23 @ 00:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0