Gandalf säger: You shall not pass!! Så gör man det ändå ;PpPPpPp

Hejhejhej bloggen.
Idag glömde jag mobilen i skolan!
Det är lugnt tänkte jag, Roomie är ju hemma.
Men sen åkte han ;ppPpp

HAHA
Nej men ibland får man ju klara sig utan den!

Idag var det modernt.
och balett. Herregud vad jag hatar balett.
Det är verkligen mer ångest än glädje.
(stavade ångest med ä först. knäppt!)
Sen var det hååååål!
Då tog man en fika
sen drog jag ;PppPpPP

HAHA
Nej men inga fler kladdkakor!

Sen var det rep med madde,
sen var det rep med philip och jenny,
sen drog jag ;pPPppPp

Drygt inlägg. Släpper lite bilder, så att du förlåter mig.





if I'm forced to find another I hope he looks like you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0