Morsan ringer: "Har du kul?" "Ja" så bor man i Motala:pPpPpP

Igår var ju en lagom asbra dag! Började med ett smärre strömproblem i min lägenhet. Aggie a.k.a. Agneta lekte med elektriska apparater och vatten. Det är ingen bra kombo! Vi (jag) fick lite panik över att frysen inte fungerade och sprang omkring och ringde tusen (3) människor och tvingade Aggie att plinga på hos grannarna och se om de hade samma problem (innan vi insåg att det var Aggie som hade lekt med ström och vatten). Till slut kom någon med tipset att jag skulle ta i lite när jag skulle sätta på jordfelsbrytaren. Det gjorde jag och nu fungerar allt som vanligt! Nu vet jag ju iallafall hur man gör till nästa gång Aggie leker med döden!

Om Aggie berättar en annan version av den här historien så är den säkert inte lika sann.

Efter incidenten gick vi till skolan följt av min nya roomie Jimmieboi. Vi hade en modern lektion där jag var asopepp och allmänt irriterande. Så det passade jättebra att vi avslutade med stretch och massage. Sedan tittade vi på uppdansningsvideon och sådana är alltid lika deprimerande att titta på. Jag skulle kunna skriva upp allt jag är dålig på för det kanske är kul för mig att skriva men nej det är det inte.

Tacos till lunch! En allmänt rolig lunch, vi skrattade lite åt hur konstig jag är. Hehe... MHHÖÖÖÖH... HAHA

Efter lunch repade Maxie och jag med Madeleine. Vi hade impuls-impro i tio minuter och sen tio minuter till. Hon filmade och ville sen plocka godbitarna så att säga. Sedan fick vi koreografera en egen liten bit och hon sa att den var jättefin och att vi skulle använda den. Va bra tänkte vi då!

Så jag fortsatte hem med Aggie där Jimmieboi stod och diskade, tur det, för sånt gör ju inte jag. Sen möblerade vi om en massa och vi städade lite och sen åkte vi till Sollentuna och sa Goodbye till Aggie som åkte hem och blev magsjuk :(:(:(::(. I Sollentuna åt vi pizza och hämtade mer kläder. Sen åkte vi tillbaka och städade ännu mer. Sen duschade jag och rätt så det var så kom det lite folk hem till mig och vi hade en helt okej valborg (Y)

Nu sitter Jimmieboi och jag vid varsin dator och är allmänt apsociala. Jag ska nog gå ut lite och senare ta en sväng förbi stora essingen bara för att jag vet hur mycket det suger att vara magsjuk och ensam i sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0