Morsan ringer:Vad gör du? "är med Frodo", så är man med Gandalf ;PP:Ppp;PPp

En vit limousin körde förbi på torkel knutsson nyss. Soft!
Personligen tänkte jag stanna hemma ikväll. Chill!
Orka att jag är ensam i fyra timmar och blir redan galen.
Orka att folk (Aggie) blir magsjuka.
Fuck that tänkte roomie och jag, så vi besökte henne ändå.
Sånt man får ta!

Gott med sushi!

självdestruktivt beteende är så osoft och ochill som det kan bli!!!!!
orka att jag skyller ifrån mig på alla andra!

men jag är nöjd ändå!!
PUUUUSSSSS!!!

Kommentarer
Postat av: anonym*

mamma ringer: vad gör du? -är med simba. så är man mad scar! ;P;P;P;P;Pp



hahaha

hoppas du har det bra i stockholm förresten, och dansar sådär fint.

2010-05-15 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0