sommarlovet nalkas

hejhejhej
jag tänkte bara skriva lite om min sommar
read it and weep

9 juni - end of schooool
10 juni - första dagen av sommarlovet,
treorna ska springa ut men jag sticker till norrköping och ser studenterna där
simon och jag ska på olivias studentmottagning
11 juni - student i linköping, gamla klassens tur att springa ut, jag går på ankis studentmottagning och drar till sthlm på kvällen
12 juni - första dagen på greenhouse dance project i uppsala
24 juni - sista dagen i uppsala
25 juni - jag sticker till norrköping
stannar midsommar och en vecka till
5 juli - drar till sthlm och tar klasser på ackis
14 juli - första dagen på gotland international dance seminar
28 juli - sista dagen på gotland
29 juli - mina sista norrköpingsdagar för den här sommaren
2 augusti - första dagen på greenhouse i sthlm
15 augusti - sista dagen på greenhouse
16 augusti - val suarez på ackis
17 augusti - tillbaka till KSB

för de som inte orkar räkna eller inte kan räkna så kan jag berätta att det blir ungefär 16 dagar hemma i östergötland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0