Tystnaden som uppstår när en kompis säger att han är moderat.

jag är sjuk och jag har spenderat hela norrköpingstiden tillsammans med mitt kära förkylningsvirus. woho. ska man se det från den ljusa sidan så har jag suttit hemma och tagit det lugnt. det är ju bra. och jag har läst mina systrars böcker. de är också bra.

kan ju tycka att det är lite ovärt att jag har levt på chips och godis men jag var ju candyland-oskuld så det får gå för den här gången. jag kommer nog att vara sjuk imorgon med, men inte så sjuk att jag måste stanna hemma. imorgon har vi rep inför föreställningarna i veckan. ska vi använda kostym? blä. aja. c'est la vie.

ars gratia artis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0