allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort


För de riktigt intresserade har jag skapat en lista över saker som är i mina tankar just nu:
1. Sverigedemokrater i riksdagen
2. varför är tacopaj onyttigt?
3. mitt första riktiga prov på ksb imorgon bitti
4. ovärt att skolan nu har bestämt vilka jag måste sitta med vid lunchen
5. måste hämta tvätten
6. jag vill till norrköping fast egentligen vill jag att norrköping kommer hit
7. Sen en tid tillbaka - Melissa Horn

och så ville jag skriva något om moderaterna men jag måste noga styra upp tankarna lite

Kommentarer
Postat av: ankii

man behöver inte styra upp tankarna för att skriva om moderaterna, bara att skriva ett negativt ord efter så ordnar sig allt! och jag vill åka till stockholm!!

2010-09-22 @ 15:01:33
URL: http://skitzi.blogg.se/
Postat av: zara

anki vi åker till sthlm idag då?

2010-10-05 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0