Ost är en mejeriprodukt som tillverkas av mjölk (eller någon annan mjölkprodukt) genom att protein- och fettinnehållet fås att stelna (koagulera) och resterande, i huvudsak vatten och vattenlösliga ämnen, avskiljs. Osten utgörs av merparten av mjölke


Det här är min vän Agnes, hon är bra att ha.
Hon ser bra ut i body, går inte fult i klackar och kan dansa.
Dessutom kan hon hjälp en med massor utav saker.
Det här är inte en kontaktannons, det är mest bara kul att skriva.


Det här en annan vän. Josefina.
I bakgrunden kan ni se den förut nämnda vännen Agnes.
Josefina fyller år idag. Grattis!
Hon läser inte min blogg men det är kul att skriva ändå.

Kommentarer
Postat av: a

Vad gullig du är Alex, nu blev jag glad :D

2010-09-28 @ 22:38:56
URL: http://eintagsfliege.blogg.se/
Postat av: julia!

jag kan ha glömt att säga det,

men jag lever.

2010-10-05 @ 21:54:00
URL: http://breathingspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0