uppdatering

Idag vaknade jag hos Patricia, vi åt frukost och sen åkte vi till skolan.
På skolan jobbade jag med kompositionsläxan och sedan värmde jag upp min högra fot.
Då började jazzklassen som var den sämsta för Alexander Rosén i DA2s historia.
Efter det var det balett och den gick rätt okej.

På lunchen förlorade jag 70kr till kamrat Lars och åt en äcklig fisk.
Efter lunchen var det näringslära där vi bara hann med att prata om kolhydrater.
Protein fanns det inte riktigt tid för eftersom styrketräningen skulle börja.
Så jag sprang ner och hade styrka. Dog lite men det är bara positivt.
Sedan var det dags för modern partnering. Jag var helt hyper av utmattning.
Anton lyfte mig så att jag flög en massor. Så jag skrek en massor.
Sedan gick jag till prisxtra och köpte frukost till imorgon.
Nu har jag stretchat lite och måste duscha och sen gå och lägga mig tidigt.

Övrigt:
Jag är tröööööött men aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0