fortlöpande

I skrivande stund har IIM jazzklass.
Jag är inte där för jag kan inte lämna lägenheten.
Pappa jobbar och en viss rumskamrat valde att stanna i linköping över natten.
Det är rumskamraten som har nyckeln och jag vägrar att lämna lägenheten olåst.
Jag vet ingenting om rumskamratens nuvarande situation.

Är han kvar i linköping?
Försov han sig?
Sket han i att komma till lördagsklassen?
Är han på ett försenat tåg någonstans?
Är han på klass?
Sket han i mig?
Ligger han avsvimmad i ett dike?
Är han kidnappad?

Som ni ser är möjligheterna många.
Så jag är inte arg på riktigt än.
Däremot så tycker jag att han borde svara när jag ringer.
Vilket jag har gjort typ tio gånger den senaste timmen.

Igår var jag i linköping och såg "5 sorters lycka 1000 motgångar"
Nu hoppas jag att jag skrev rätt!
Treorna på fu var jättefina!
Jag vet inte om de trodde på mig när jag sa det men jag menade det.
Så det så Julia! Du var jättefin!
Johanna också!
Koreograferna hade gjort ett jättebra jobb!

Nog om den, jag har haft en riktigt bra vecka.
Synd att den ska sluta i ofrivllig skolk.
Men helgen är inte slut än.
Ikväll är det födelsedagsfirande och tårt-tävling.
Jag satsar på tvåa.
Let's face it, Jimmie kommer att äga mig.
Förhoppningsvis kan jag åtminstone vinna över Hedda!!


Kommentarer
Postat av: a to the gnes

gillar att du är positiv och ser de eventuella möjligheterna till jimmies försvinnande!

2011-04-02 @ 18:29:32
Postat av: Julia

Du är så himla söt!

Och tack tack tack du är så snäll också!

2011-04-03 @ 23:35:23
URL: http://mellanakt.blogg.se/
Postat av: Robby

"ofrivilligt" skolk :p

Brukar låta så ;)

2011-04-04 @ 00:39:29
URL: http://Robby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0