slutet på tredje veckan

Danseriet fortsatte som det började.
Halvtråkig klass och sen askul repertoar.
Nu är repertoaren slut för min del.
:(

Imorgon börjar jag med rörelselogik och improvisation.
Det får vi ju se hur det blir.

Om mindre än en vecka är jag hemma i Sverige igen.
Skönt att vara här men ändå skönt att komma hem.
Dansade på loungen igår.
Vi dog när dj razz satte på "alla som inte dansar".
Kvällens låt.
Sjukt mycket folk.
Min t-shirt bytte färg.

Sen drog vi vidare till vad vi tänkte skulle vara en gayklubb.
Som kommer vi in och det är en liten bar.
9 € för det här???
Men nee det hade ju bara gömt dörren till dansgolvet.
Tur att vi hittade dörren,
vi hade påbörjat ett eget dansgolv...
E-he-he...

Idag är jag trött.
KFC står på dagens agenda.
Slänga sopor gör också det.
Jag ska försöka pressa in en film.
Nutella vill jag ha också.
Orkar jag åka till Praterstern för att köpa det?

... Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: HANNA

ha en bra söndagskväll!:)

2011-08-07 @ 18:19:01
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0