tredje veckan påbörjad

Har jag skrivit om kaoset med larmet?
Jag minns inte men jag orkar ändå inte.

Tre personer har åkt så nu är vi bara tre kvar.
Veckans danseri är kanske lite sådär.
Halvtråkig klass klockan tre
MEN SEN är det rosas repertoar
och om man inte har fattat hur kul jag tycker att det är
så... aa, jag tycker att det är väldigt kul
så danseriet kanske jämnar ut sig till en lagom kul nivå

igår var vi i stephansdoms södra torn
tufft
jag vill till katakomberna också
vi får väl se

första soliga dagen på länge känns det som..!

igår var agnes och jag på volkstheater och såg ultima vez,
det var en omgjord version av black biist.
mycket bättre.
sjuuuuka dansare
men fortfarande i ett konstigt sammanhang
blev lite illamående ibland
men det är väl meningen

Nu hoppas vi bara att huset håller sig helt i två veckor till.
e-he-he-he..... mm precis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0