bruno mars

jag måste bara berätta för er om mina känslor för bruno mars
först hörde jag namnet och tänkte - "fan vilket tufft namn"
bruno mars får mig att associera till "30 seconds to mars" och "life on mars?"
tuffa grejjer liksom

sen hörde jag musiken...
asså jag blev så besviken
hade förväntat mig något tufft
istället är det liksom...
jaa asså det låter ju som att artisten heter typ ceeloo eller K-pain eller nåt
jaja jag tycker om lazy song och när glee gjorde just the way you are grät jag som ett barn
men jag hade ändå förväntat mig något coolare
musiken levde inte upp till det coola namnet

sen såg jag snuttar ur videon till lazy song
och då tänkte jag - shit va snygg bruno mars är!
så då sökte jag på google på bilder
....besvikelse igen
han är bara snygg om han har på sig solglasögon
stackarn...

mr mars... you let me down again....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0