jag hatar att du är en låt

tröttkille_92
what comes before part b?
på söndag ska jag till dramaten för första gången, tufft!
jag fick en biljett till doktor glas i projektpresent av bästa projektpartnern
och jag ska plugga danshistoria med ruffe
btw, svenskan och idrotten är avklarad!
danshistorian är de enda teoretiska kurserna jag har kvar att läsa
tror att jag får mvg i svenska iaf
phew
ska kanske hinna med ännu mer på söndagen förresten
får besök idag också
nästa vecka?
ingen aning
patusa fyller arton
äntligen



Kommentarer
Postat av: Patusa

part a...

...like a rock star!

2011-12-03 @ 15:39:29
Postat av: ankii

BRÖÖÖÖÖD!!!!!

2011-12-06 @ 19:07:18
Postat av: ankii

BRÖÖÖÖÖD!!!!

2011-12-06 @ 19:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0