erzherzog karlstrasse

Solen skiner, resan till wien närmar sig och jag peppar med låten latin lover av popsie.
Väldigt passande tycker jag, kanske inte tänker du.
haha

Kollar massa hemsidor om wien för att försöka få lite koll.
Tror att jag lär droppa det så fort jag kommer dit.
Men jag får improvisera. Det är jag bra på har jag HÖRT.

släpper en fett somrig bild från förra året


här har vi en sköntjej_92 efter kokosbollskrig
jag vann, som vanligt
jag tycker inte ens om kokosbollar
inte de med vitt i iallafall

lite kaoz med situationen i wien
men det löser sig
speciellt om man har FETT med stipendium
men det löser sig ju inte om ingen svarar på SMS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0