om jag har all tro så att jag kan flytta berg, men saknar kärlek, är jag ingenting.



Hjälp mig tro att jag är din.
Var mitt ljus på livets bana, var mitt ljus i dödens dal.
Du hör vad hjärtat ber även när läpparna häda.
Mörkret är ej mörkt för dig och i dunklet ser du mig.

Jag har ofta frågor men så sällan har jag svar.
Jag står ofta vid ett vägskäl och jag tvekar vid mitt val.
Många gånger är jag ensam, mina frågor saknar ord.
Jag har ofta frågor men så sällan har jag svar.

Det finns människor som sakna alla anlag för lycka och som känna det med pinsam, obeveklig klarhet.
Sådana människor sträva inte efter lycka utan efter att få litet form och stil på sin olycka.


Tillbaka till sthlm.
Bad väder.
Haha.

Jag mår inte dåligt men jag känner att det saknas något för att jag ska bli riktigt bra. Jag tror det har med mig själv att göra men jag är så dålig på att lista ut saker, så jag får vänta ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0