say goodbye to the world you thought you lived in

sitter på bussen hem till norrköping och känner starkt att jag inte vill tillbaka till sthlm. funderar seriöst på att faktiskt inte åka tillbaka. försöker föreställa mig ett liv där jag hoppar av kungliga, ger upp dansen helt och går klart gymnasiet i linköping. för att det blir enklast så. jag har redan läst samhäll, historia och naturkunskap. skulle isåfall bara behöva läsa estetisk verksamhet, idrott a & b, naturkunskap b, svenska b och engelska c. kultur och idehistoria också. det blir nog inte så jobbigt. engelska skulle vara fint att läsa igen. kanske skaffar mig ett vanligt jobb i en affär eller något. dansen skulle vara långt borta. känner hur dumt det är att skriva på bloggen i det här tillståndet men jag antar att jag skriver just de här tankarna för att jag behöver få ut dem. så att jag kan titta på dem. kanske få lite distans och perspektiv. känner mig pretentiös nu men jag orkar inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: ira pira

Jag tror att efter 17juni vi ska ta längsta mys kväll hemma hos mig!!!! <3

2011-06-05 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0