turning tables

Mycket problem nu..
Känns lite träligt..
Försökte ta hand om ett utav dem...
Nämligen mitt knä!

Har gjort ont ett tag nu när jag böjer det men nu börjar det smärta om jag är stilla ett tag. 
Till exempel när jag sover.
Alltså det gör ont efter att jag varit stilla. Så när jag vaknar och börjar röra på mig. AJ!
Jag gick iaf till en naprapat idag. Han sa att en muskel i knät var överbelastat.
Typ som Anna sa förra året. Men han knäckte överallt, masserade och körde lite ström.
Det känns faktiskt lite bättre nu. Fick lite övningar som skulle vara bra också.
Värt.

Kommentarer
Postat av: agnes

ojoj låter lite jobbigt, men, men, bra med problemitutagande

2011-06-16 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0