ATT DANSA ÄR ROLIGT

tog en workshop idag
norrmän som tryckte ner min point och mitt bäcken i split
det gjorde ont!

när sista gruppen skulle köra (som var en tjejgrupp) så knuffade ena läraren fram mig så att jag skulle köra igen och efter klassen kom han fram till mig, frågade vad jag hette och gav mig en komplimang för dansen.

det kändes bra,
JÄVLIGT BRA

om jag inte får solot i röd så får jag livnära mig på måndagsjazz
så det är lugnt

men aa, för er som inte vet ska alla killar koreografera en liten fras till ett solo
sen ska koreografen välja ut vem av killarna han vill jobba med
ni kanske inser vilken press?
känner att han kan välja vem som helst
men jag tänker kriga, KRIGA

tack för mig
lite trippad text kanske men det får vara så idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0