hej ni alla

Min födelsedag kommer snart, så jag åkte hem idag för att bli fira och fira ett par stycken i familjen som också fyller år den här månaden. Jag har slutat förväntat mig stordåd i födelsedagar, mest för att jag tycker att det är lite ocharmigt att bli äldre men jag glömmer jämt bort det fina i att få presenter! Speciellt så fina som jag fick i år! Jag fick massa pengar, pokémon white, en ukulele och en dator! Det var ju hur bra som helst!

Så ni som lever i min närhet, förvänta er mycket ukuleleljud i den närmsta framtiden!

Det är ju tur att man får träffa familjen och mysa lite när man fyller år. Annars skulle det var väldigt ovärt att bli äldre. Fira är kanske ett opassande ord, det är snarare som att man muntrar upp personen i fråga så att de inte ska bli så ledsna att de är så gamla... E-he-he...

Förutom you fuckers out there som bara ska påpeka jämt och ständigt hur gammal man är! (Aaaa du Hedda!!)

Jaja, jag är inte gammal, men när man fyller år så är man ju påväg ditåt...

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: agnes

Pengar och dator!!!!! WOHOOOO. Du gjorde ett konstigt urval när du berättade vad du fått!

2011-03-20 @ 12:15:54
URL: http://eintagsfliege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0