onsdagkväll

Jag kan ju berätta om hur trött och sliten jag börjar bli.
Jag kan ju också berätta om hur det bara är mitt eget val att vara det just nu.

Men det är ju så deprimerande så jag kan ju istället skriva om att vi hade vårt första scenframträdande med RÖD idag. Det gick bra, märkte dock på repen tidigare i veckan att jag är helt beroende av vissa andra i vissa delar och det är ju lite oroväckande. Men det löser sig säkert.

Har också börjat jobba som barback på en båtkrog. Det gick väl också bra. Lite coolt att se massa kändisar på nyinvigningsfesten.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Känner att jag har utvecklat någon typ av mental spärr som hindrar mig från att må riktigt bra. Men det är så himla onödigt att må dåligt. Jag mår ju riktigt bra egentligen.

Men det löser sig.


Kommentarer
Postat av: agnes

"mental spärr som hindrar mig från att må riktigt bra" - bra definition. Men jag tycker att du ska må bra, eller aa det där låt ju konstigt. Du är så himla bra på att dansa alex, vet du det? Både modernt och kommersiellt. Jag är avundsjuk på dig. Du är så duktig som dansar så mycket nu, Och jobbar. Se till att inte gå sönder bara.

2011-05-19 @ 21:36:32
Postat av: agnes

"mental spärr som hindrar mig från att må riktigt bra" - bra definition. Fast jag tycker du ska må bra, eller aa det där lät ju konstigt. Du är väldigt bra på att dansa alex, vet du det? Både modernt och komersiellt. Jag är avundsjuk på dig. Du är så duktig som dansar så mycket nu, Och jobbar. Se till att inte gå sönder bara.

2011-05-19 @ 21:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0