keep planting to find out which one grows



hittade en skiva hemma i norrköping 
"alex favoriter 3"
första låten va mmbop
sen visade min bror mig ett munspelskeyboard..
eller va heter det?
blåskeyboard?
melodica?
key-flute?
ingen aning
nu har jag ont i kinderna iallafall...
roligast var ode to joy och when the saints go marching in
hahhahaha

HAHA
andra låten var vill ha dig med drömhus
jag dör

HAHAHAHAHA
tredje var om du vill bli min fru
HAHAHAH

u make me wanna - blue
teenade dirtbag - wheatus
stuck - stacie orrico
stand by me
never ever - all saints
last girl standing - triple image
kickflipper - razz
hey mickey - toni basil
herrarna i hagen - fredrik swahn
helt galen i dig - tomas ledin
help me - nick carter
girl next door - lucy street
genie in a bottle - christina aguilera
u.g.l.y. - daphne & celeste
don't stop movin - s club 7
from am to pm - christina milian
bring it all back to you - s club 7

hur roligt är inte det här??!?!? 
JAG DÖÖÖÖÖR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0