var beredd, här är chansen för livet

kul helg
drygt i plånkan
men jag har så mycket mat att jag verkligen inte behöver vara orolig
tur att man har frys

jag lever
jag mår bra

bestämt mig för att åka till oslo på höstlovet
jag behöver lite papi och subjazz
det var ett tag sen nu

är lite orolig över att betala depositionen för skivan och flaket
många i klassen är lite sega på att betala
det löser ju sig inte överhuvudtaget om vissa inte sätter fart liksom
vet inte ens vad som händer då...
ehe-he-he.....


jag är helt fast i födelsedagspresenten från Ida
bara så att ni vet


patte och jag graffade
men det regnade så ingen såg det...
det var för länge sen, bara så att ni vet


yeah, trean är najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0