gråsparven när hon sjunger

första dansdagen idag
kul
eller okej, inte jättekul
men det kommer väl vara nyttigt

sen vare rep
vilket var jättekul
vår koreograf är hur rolig som helst
vi påbörjade ett solo till mig
jag skulle vara självmordsbenägen
att vara dramatisk är inte min grej riktigt
men jag får väl jobba på't
resten gjorde en del med en rolig kostym
det är en japansk typ av sovsäck
som är formad som en gubbe
sjuukt kul att titta på när de dansar
koreografen och jag satt och asgarvade


tänk er en starkt blå, en i beige, en i gult/grönt och en i rosa/lila
tänk er att de gör golvimpro
tänk er att de gör kontaktimpro
tänk er att de gör olika poser
helt fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0