idag var en bra dag

Det är dagar som idag som jag måste tänka på när jag har dagar som i måndags, tisdags och onsdags.

Idag fick jag reda på att jag ska åka till göteborg. Nästa vecka på söndag åker jag och stannar i en månad. Kompaniklasser och föreställningar på gbgoperan. Soft. Dessutom ska vi på turné i Frankrike och Spanien i maj. Nice.

Om några timmar åker jag till skåne igen. Ännu en audition. Den här gången i malmö. Spännande.

Nästa vecka är det workshop på fylkingen. Vi ska samarbeta med några musiker för att skapa en föreställning som vi kommer att ha i slutet av veckan. Fränt.

Sen är det ju gbg.

Och sen är det troligtvis audition i holland för min del. Tufft.

Och sen måste jag hem en snabbis för att ta igen förlorad tid med familjen. Alla fyller ju år så här års. Chill.

hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0