långa vägar


rummet jag brukade bo i såg ut såhär

men jag flyttade precis ut
det var för krångligt med bara en nyckel 
så båda tyckte det var bäst att ha varsitt rum
men båda är välkomna till varandras rum

rummet jag bor i nu ser likadant ut
förutom att det inte är en jimmie i det
och att det är en annan tavla
jag tycker inte riktigt om dirty dancing
så den nya tavlan duger nästan bättre!


fina tavlan

NYA RUMMET
för de som är intresserade så skriver jag lite om dans också
vi har en jätterolig morgonklass med en kille från les slovaks
fysiskt, dynamiskt och sjukt snabbt
på repen har jag fått satt material till mitt solo
svårt men kul
upptäckte igår att man blir jättetrött av att repa mellan 18.00-21.30
dessutom förväntar de sig att vi ska gymma
så har varit i gymmet varje dag
öm och stel kille _ 92

dessutom frågade koreografen om vi var bekväma i bar överkropp
jag vågade inte riktigt säga nej
vet inte om jag vill vara den som säger nej
vi får se
jag ska tänka lite på saken
kör lite anorexia-diet ett tag

Kommentarer
Postat av: emma

din diet låter sådär.. skickar jag lite cupcakes på posten!

2012-03-01 @ 11:51:33
Postat av: Anonym

*JAG SKICKAR

2012-03-01 @ 11:52:43
Postat av: emma

asså det där var från mig....

2012-03-01 @ 11:53:52
Postat av: alex

stelt...

2012-03-01 @ 23:06:39
Postat av: sophie

du har en sämst kamera !

2012-03-01 @ 23:20:15
URL: http://loveacharade.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0