mississippi kan vänta

en sista titt på hur vi förberedde oss inför resan

Idag vare ju en rundtur på göteborgsoperan.
Stort hus.
Stora ord som inledning.
Va inte beredd på't men samtidigt blev jag egentligen inte förvånad.
Det kommer att bli en hård månad.
Har tagit med mig en gammal födelsedagspresent.
Vi får se hur det går med den.



på vandrarhemmet fick vi alla varsitt rum
men med två sängar i varje
så jag flyttade in i jimmies
och så gjorde vi mitt till en garderob
gjorde en agnes-inspirerad film om rummet
den är inte klippt och den är suddig
men den kan vara lite lustig ändå
men youtube samarbetar inte 
så kanske en annan dag

Kommentarer
Postat av: P

Jag vill se filmen!!!! Länka!!!

2012-02-28 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0