morgonstund har guld i mund

Hejhej.
Körde på en kategori tänkte jag.
Ska ju spendera kommande dagar i göteborg.
Jag tänker att det blir ungefär som på erzherzhog karlstrasse.
Kul.

Hehehe.
Nu sitter jag här och behöver diska, städa och packa färdigt innan jag är redo för att ta tåget till göteborg som går 11.21. Jimmie ligger och sover. Jag har en lårkaka på baksida lår. MMMM KAKA NOM NOM. Eh, nee. 

Det jag ska göra i göteborg är alltså ett projekt med gbgoperan. De har audition på alla yrkesdansutbildningar i Sverige och väljer sen 8 dansare som får vara med i projektet. Vi tar balettklass med kompaniet, tittar på deras rep (please god don't make me watch don quijote over and over). Eller det kanske är längre fram i tiden. VI FÅR SE. Och sen så har vi våra egna rep som ska resultera i två föreställningar på göteborgsoperan. Sen i maj har vi rep igen innan vi åker på turné i Europa. Och till min familj - nej det är inte betalt. Men jag får inte mer pengar i skolan så ni behöver inte bekymra er över det. Från min klass blev ex-Roomie och jag valda. Känns bra. Vi kom liksom in på skolan tillsammans och nu får vi göra det här tillsammans i slutet. Lite tufft tycker jag.

Lite synd att jag missar så mycket tid med min klass. Vi har ju inte så mycket tid kvar tillsammans. Som om det vore omöjligt att ses efter studenten. Mmm... NOM NOM.


I won't forget you.


決して
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0