COOOOOOOOLA KILLEN


ännu en riktigt tuff kille
btw, min webcam kan underhålla mig trots allt
men egentligen är det jag själv som underhåller mig själv
idag träffade jag ida, olivia och ronja
naaaaajs.
först lunchbuffe med ida, i love buffet
sen shoppade vi - nånstans där kom de andra
jag köpte skor för halva priset
kängor, som de jag har. 
fast kortare... mindre? inte lika höga...!
YEAH
men tydligen behövde jag impregneringsspray, skovax och sulor
jaaajajaaa... det blev fortfarande billigare än att köpa skorna fullpris
jag köpte dessutom smycken på style by tyra (?) (FETT GAY)
då fick jag dessutom varje smycke i en väldigt gay påse
som sen blev lagda i en super gay påse
stelt...
jag köpte iaf korstatueringar, korsörhängen och en pistoldubbelring (?)
hehehehehe....
det var rea okej! 
så det blev inte särskilt dyrt
ganska billigt faktiskt
jajuste jag köpte en skjorta på mqs rea
också halva priset
naaaajs
den ser fett straight ut
men endagssländan tyckte jag borde ha mer skjortor i garderoben
av en slump gick vi in på vaxkupan och jag var tvungen att köpa lite fina bilder
en riktigt stor en på fröken hepburn, två lite mindre med dalí och scissorhands
fina inköp
tur att jag har en sån planerad budget
FÖRLÅT
men jag kommer att klara mig
galant, faktiskt.
har fortfarande råd med bikramyoga
ska bara få till det där med auditionresor
21 januari - borås
4 februari - norsborg
17 februari - malmö
norsborgresan tror jag blir enklast
ajuste. nästa vecka kommer jag tillbaka till nrkpg
jag ska vara dansjury i danskarusellen

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha jag trodde det stod pistolDUBBLERING, Wtf är det liksom. Ser fram emot yogan med dig!!! (Eller ser fram emot att ha moraliskt stöd i helvetet)

2012-01-05 @ 22:18:39
Postat av: alex

första passet på måndag?!

2012-01-05 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0