uppdatering

hejhej
som vanligt är jag en trött kille
haha
började med bikramyogan ordentligt
vet inte om det gynnar mig så mycket just nu
skulle säkert vara trött ändå
men för säkerhets skull avbokade jag dagens pass
vill vara pigg och fräsch på lördag
då är det audition...

fick veta vilka som skulle leda i audition
känns skönt att jag har träffat två av dem
rätt lugn kille ändå
mindre skönt att veta att de bara söker en manlig dansare
men de söker tydligen folk att arbeta med i framtiden
det kanske kan vara jag

går in i det med mål att göra mitt bästa
vill kunna gå därifrån och vara nöjd med min prestation
oavsett resultat
men det skulle vara skönt med jobb

jag vet inte alls hur mitt liv ser ut efter juni
det känns spännande
men lite läskigt
men mest spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0