det här är min tid


I WAS THE GI-I-IIIRL THE GOT LOST
NOW I'M READY TO BE FOUND YEAH OH OH 
I WAS THE GI-I-IIIRL THE GOT LOST
GOT MY FEET BACK ON THE GROUND
FEEL THE POWER OF DANCING
FEEL THE POWER OF LOVE

Mmmm... Måste blogga om godisbutiken igår. 
Tror fan jag ska göra min första videoblogg om det.
M Angelou blir kommande veckas mantra.
Ingen idé att sitta här och tjura.
Kan lika gärna försöka utvecklas lite.
Distans är kanske inte min bästa vän just nu.
Eller så kanske det är det.

Såg förresten en föreställning idag.
Nobody av nån sasha.
Operan här gjorde den.
Mmmm.....
Vissa delar tyckte jag väldigt illa om.
Vissa delar var så underbara att jag satt och skakade.
Jag vet inte hur mycket ironi det var i början.
Men jag tvivlar på att det var någon alls.
Men ibland lekte de med rekvisita.
Det var sjukt kul.
Det var därför jag skakade.
Av skratt liksom.

Jag älskar att skratta på dansföreställningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0